Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

ΟΚ




Έρχεσαι;
Έχουμε αργήσει
Είσαι έτοιμος;
Θα έπρεπε να ήμασταν ήδη εκεί
Φοβάσαι;
Εγώ θα σε περιμένω
Τί συνέβη;
Α, σου τέλειωσαν τα τσιγάρα
Οκ, μην ανησυχείς
Θα πάρουμε στο δρόμο
Προλαβαίνουμε
Α, θα πεταχτείς τώρα;
Εντάξει
Μην ξεχάσεις μόνο να γυρίσεις
Πρέπει να πάψω να λέω βλακείες
Θα σου λείπω καθόλου στη διαδρομή;
Πες μου κι ας σε θυμώσω πάλι
Σπάνια μου απαντάς
Δεν μου αρκεί μόνο να σε βλέπω
Θέλω και να είσαι εκεί
Θα με πας στο αεροδρόμιο τελικά;
Μπορείς να σηκώσεις το χερούλι της βαλίτσας;
Την παραφόρτωσα μάλλον
Κλειδιά πήρες;
Πετάω σε λίγο
Δεν πειράζει αν δε μπορείς να με πας
Θέλεις;
Μην απαντήσεις σε παρακαλώ
Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που δε θέλω να ακούσω τη φωνή σου
Γιατί δε σε βλέπω όπως παλιά;
Γιατί σταματήσαμε να βγαίνουμε;
Γιατί σταματήσαμε να μας νοιάζει;
Πολύ μελαγχολικός είσαι σήμερα.
Τι έπαθες;
Τι πάθαμε;
Θα σωθούμε;
Αυτό θα το βρούμε μαζί
Ναι. Μαζί 

Δεν υπάρχουν σχόλια: